Jaimie & Marcel

Liäbi Karin — wir danken dir von Herzen für die wunderschöne musikalische Begleitung! Es war einfach nur PERFEKT! Wir waren überglücklich, für uns war es der perfekte Tag. Schön warst du dabei.

Patrick

Du hast mit Deiner wunderbaren Stimme und Deinem Piano die Beisetzung meines Vaters zu einem würdigen und berührenden Anlass gemacht — dafür danke ich Dir.

Manuela & Beni, Janic & Luca

«Äs lächle…» wärde mir immer uf üsne Gsichter ha, we mir a dä Tag zrügg dänke. Merci viel mal für Alles!

Cornelia & Patrick

Merci noeis viumau für dini musikalischi Begleitig a üsärä Trouuig. Äs het üs mega fescht gfaue.

Isabelle & Daniel

Merci vielmals für die wundervolle Musik während unserer Trauung und Taufe. Deine Stimme berührt uns… Wir möchten dir von Herzen danken.

Priska & Fabian

Merci viu mau, dass du üsi Trouuig mit däm wunderschöne Gsang begleitet hesch. Du hesch üs dermit sehr berüehrt und dä Tag zu öpis ganz bsundrigem gmacht.

Manuela & Franco

Du hesch üse Tag mit dire wunderschöne Musig vollkomme gmacht. Merci viel mal!